уторак, 1. децембар 2009.

Svadba, na drugačiji način...

Nedavno sam, na moje zadovoljstvo, radila catering za svadbu koja je bila uoči tzv. Noći Veštica, te je izazov bio veći.


Ideja je bila da tu i tamo budu postavljene bundevice i sveće, ali "SAMO" to nisam sebi mogla da dozvolim, te sam otišla korak dalje i uradila carving u bundevi, sa mladencima, a na vrhu je bio jež sa slanim zalogajima.


Iz bundeve je isijavala svetlost sveće i širila se po romantičnom ambientu (prostoru, koji je sam po sebi neobičan i lep), a atmosferi je doprineo i stari klavir (kojeg sam takođe iskoristila za postavku).















Ovom prilikom se zahvaljujem mladoj i njenoj sestri što su mi ukazale poverenje i prepustile deo osmišljavanja meni, uz nekoliko svojih smernica koje su mi pomogle, pa mi je inspiracija bila nesputana i dolazila sama....

5 коментара: