петак, 5. јун 2009.

mmmm.... SIIIIIRRRR

Rekla sam sebi da neću imati mira - našla sam domaće kravlje mleko nadomak Beograda!
Nije ni bilo teško koliko sam mislila - od jedne bakice u Surčinu.

Bio jednom izazov, jači od mene.
I tako je nastao SIRRRRRR - po Gagicinom (http://moje-grne.com/2009/02/12/domaci-kravlji-sir/ ) odličnom receptu!




Ja sam oduševljena rezultatom, naročito što sam mu dušu uzela ceđenjem, pa je preskočio onu fazu "mladog" sira, već je odmah bio baš onako fin, čvrst.

Oko celog procesa ima baš malo posla, iako deluje kao bauk. Ne mogu ni da kažem da sam napravila sir već "sam se pravio".


Ovako je poceo proces: Posle ovog ceđenja sam ga prebacila u sito, a preko stavila Zepter da mu "uzme dušu".

Gagici hvala jos jednom na detaljno opisanom receptu.

Ovaj sir ima samo jednu manu - mnogo brzo se pojede!!!

Нема коментара:

Постави коментар